خانه > اخبار > اخبار سریال > خاندان اژدها به‌صورت زیرپوستی خبر از اسپین‌آفی دیگر می‌دهد!

خاندان اژدها به‌صورت زیرپوستی خبر از اسپین‌آفی دیگر می‌دهد!

❌❌❌?خطر اسپویل?❌❌❌

از کسی پنهان نیست که، HBO مشغول تدارک چندین اسپین‌آف بر اساس آثار جورج آر. آر. مارتین است. درحالی که HOTD خود به‌تازگی شروع به نمایش کرده، خبر از اسپین آف بعدی می‌دهد.

در بخشی از قسمت اول، ما رینیرا و آلیسنت را داریم که در کنار درخت خدایان در کینگزلندیگ قرار دارند. آلیسنت مشغول پرسیدن سوال‌های درس تاریخ از رینیرا است، اما نه هر تاریخی، بلکه آلیسنت مشغول پرسش در رابطه با «شهدخت نایمریا» است که با ده‌هزار کشتی از وطنش بادبان کشید و درنهایت به دورن رسید.

نکته‌ی قابل توجه این‌جاست که ما می‌دانیم HBO مشغول کار بر روی پروژه‌ای با عنوان «ده‌هزار کشتی» است که در رابطه با حماسه‌ی پرنسس نایمریاست!

نایمریا یکی از شخصیت‌های تاریخی دنیای مارتین است و این اولین بار نیست که به او اشاره می‌شود، زیرا در GOT نیز آریا با اشاره به او نامش را بر روی دایرولفش می‌گذارد.

با این حال برای اولین بار در HOTD جزئیات زیادی از ماجرای این شهدخت برای بینندگان شرح داده شد.

این صحنه می‌تواند از قصد توسط تهیه‌کنندگان قرار داده شده باشد تا نوید اسپین‌آف بعدی را بدهد، یا آن‌که رینیرا که خود شهدختی یاغی است، نایمریا را الگوی خود قرار می‌دهد. در هر حال اگر در آینده شاهد پروژه‌ای از HBO در رابطه با شهدخت نایمریا و ده‌هزار کشتی‌اش باشیم، این صحنه معنای عمیق‌تری برایمان خواهد داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*