خانه > اخبار > ایزاک همپستد، بازیگر نقش برن استارک از نبرد وینترفل و «ویلچر لعنتی» می‌گوید

ایزاک همپستد، بازیگر نقش برن استارک از نبرد وینترفل و «ویلچر لعنتی» می‌گوید

هشدار اسپویل برای کسانی که اپیزود سوم را هنوز ندیده‌اند!

بازیگران بازی تاج و تخت، به نوبت از تجربه‌ی ۵۵ شب فیلمبرداری یک نبرد، در شرایط سخت، طولانی‌ترین نبرد در تاریخ سریال سازی گفتند. که این مجموعه شامل ایزاک همپستد، بازیگر نقش برن استارک که از وی به عنوان طعمه برای به تله انداختن نایت کینگ استفاده شد، نیز میشود، که گذراندن تمام این زمان روی یک ویلچر ممکن است ساده به نظر برسد، اما ایزاک از دیدگاه خودش در مصاحبه‌ی با E! NEWS چیزهای دیگری میگوید:

«واقعا آفیش بودن در شب، شرایط پیچیده‌ای دارد، مثلا اگر زمانی برای استراحت داری، نمی‌توانی با دوستانت صحبت کنی و پیام بفرستی، چون همه خواب هستند. مخصوصا زمانی که فیلمبرداری یک روز سخت تمام می‌شود و برای خستگی به در کردن می‌خواهی به یک باره بروی، اما نمیشه، چون ساعت ۶ صبح است.»

( خب نوشیدنیت رو کنار دیگر بازیگران تو هتل بخور؟ نمیشه؟؟ ) بگذریم، طبق گفته‌ی ایزاک، بی حرکت بودن در مدت زمانی این چنین طولانی واقعا سخت بوده است.

«وقتی که کات می‌دادند، همه می‌توانستند راه بروند و با همدیگر صحبت کنند، اما من روی ویلچر لعنتیم گیر افتاده بودم، و همیشه می‌گفتم میشه بیایید نزدیک من که من هم باهاتون صحبت کنم، چون من نمی‌تونم با این لعنتی حرکت کنم! فکر می‌کنم سکانسی بود که حدود یک ساعت و نیم گیر این صندلی نفرین شده افتاده بودم.»

خب، حالا این به نظر طاقت‌فرسا میرسد.

حضور برن در طول اپیزود نبرد وینترفل، شاید منفعل بود اما تقابل او با جیمی لنیستر، مردی که در ابتدای مجموعه، وی را از برجی به بیرون پرت کرد، جزو لحظات مهم بوده است.

«ضبط آن اپیزود، خیلی خوب بود، زیرا بسیار همسو با اتفاقت اولین قسمت فصل اول بود. ترساندن جیمی لنیستر از اتفاقات باحال این اپیزود بود. تکرار کردن آن دیالوگ خاص، ” کارهایی که ما برای عشق می‌کنیم.”، همه یک جوری به برن نگاه می‌کنند که انگار می‌گویند، باز هم این بچه عجیب و غریب و گوشه گیر حرف زد، اما جیمی به خوبی منظور او را متوجه می‌شود.»

و ایزاک همپستد، چه برنامه‌ای برای تماشای فصل پایانی و مرموز سریال دارد؟

« فکر می‌کنم از چند نفر از دوستانم دعوت کنم، دوست دخترم هم گفت که زمان پخش سریال کنارم خواهد بود اما خب حتی یک قسمت از سریال رو هم تا اینجا ندیده، پس خیلی مطمئن نیستم که خوشش بیاد. »

ما نمی‌خواهیم توصیه‌ای در مورد رابطه ایزاک بهش بکنیم اما اسپویل کردن کل سریال خیلی گزینه‌ی خوبی برای نگه داشتن رابطه نیست، از فصل اول با هم ببینید!
اما ایزاک برای نگه داشتن رابطه‌اش با همکارانش برنامه‌ی بهتری دارد.

« فکر می‌کنم اکثر ما از دیدارهای مجدد خوشحال می‌شیم. ما حتی یک گروه چت هم داریم که هرکسی ایده‌اش را برای اینکه کِی همدیگر را ببینیم، اعلام می‌کند. یک نفر ایبزا را پیشنهاد گرد که باید بررسی بشود.»

قسمت جدید دوشنبه آینده پخش می‌شود و امیدواریم برن چند مسئله را توضیح دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*