خانه > اخبار > اخبار سریال > بزرگترین اسپویل فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در بیرون سازه وینترفل

بزرگترین اسپویل فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در بیرون سازه وینترفل

❌این پست حاوی اسپویل فراوان است❌

همانطور که پیش از این خبری مبنی بر تغییرات پیش آمده در سازه وینترفل و احتمال حمله ای از جانب لینستر ها را بیان کردیم، اکنون میخواهیم تصویر جدیدتری را به شما نشان دهیم که شاید از همین نبرد و شاید از نبردی دیگر باشد که بزرگترین اسپویل فصل هشتم تا به امروز است.

هرچه که هست بی شک نابودی وینترفل را در پی دارد! مسلما این صحنه ای بود که عوامل سریال تا زمان پخش فصل هشتم، علاقه ای به افشای آن نداشتند.

دقت کنید که این آتش سوزی آتش سوزی بزرگی است و وینترفل دارد در آن میسوزد. کل سازه درون شعله هاست و معنای آن را نمیشود نادیده گرفت: وینترفل در فصل هشتم سقوط خواهد کرد!

بسیاری از پیش این پیش بینی را کرده بودند اما این دیگر واقعیتی اجتناب ناپذیر است.

البته پیش از اینکه قضاوتی در مورد ملکه دیوانه کنید، باید اشاره کنیم که آتش سوزی ممکن است حمله دیگری از جانب وایت واکرها بوده و آتش آبی ویسریون آن را به وجود آورده باشد. چون در این صحنه ها میتوانند از آتش معمولی استفاده کرده و سپس با جلوه های ویژه رنگ آن را تغییر دهند.

و البته باز میگوییم که ممکن هم هست که آتش ویسریون نباشد. شاید مسبب آن دنریس و دو اژدهایش باشند که به هر دلیل (مثل اینکه ممکن است وینترفل دست وایت واکرها یا ملکه دیوانه افتاده باشد) آنجا را به آتش میکشند و یا ممکن است وایلد فایر سبز رنگِ سرسی باشد و یا هر احتمال دیگری!

هرچه که هست نابودی خانه استارک ها قطعی است و این اسپویل بزرگی است. سوال اینجاست که این نابودی برای اول فصل هشتم است و شمالی ها ناگزیر به جنوب میگریزند و یا صحنه پایانی است که زودتر فیلمبرداری شده؟

در کلیپی که در کانال تلگرام ماست بیشتر ببینید.

خبر در کانال

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*