خانه > مقالات > منتظر بازگشت شکوهمند رویال‌های شرقی؟! نگاهی به احتمال بر تخت نشستن «گندری» در آینده سریال

منتظر بازگشت شکوهمند رویال‌های شرقی؟! نگاهی به احتمال بر تخت نشستن «گندری» در آینده سریال

به جرات میتوانیم خط داستانی مجموعه بازی تاج و تخت را یکی از غیر قابل پیشبینی‌ترین ها در دنیای تلویزیونی و حتی سینمایی قلمداد کنیم، سریالی که به لطف رمان های جذاب مارتین از همان قسمت ابتدایی سریال مخاطب را پای تلویزیون میخکوب میکند. حال پس از گذشت هفت سال از پخش اولین فصل این سریال جذاب باید منتظر بزرگترین و احتمالا حماسی ترین قسمت های سریال باشیم که تا کمتر از چند ماه دیگر پخش خواهد شد. یکی از نظریه هایی که این روزها در سایت های مختلف درحال پخش شدن است برتخت نشستن یکی از کرکتر های نسبتا مهم یعنی گندری محسوب میشود. امروز باهم به بررسی این تئوری خواهیم پرداخت، باما همراه باشید.

همانطور که میدانید این روزها بازیگران مختلف سریال که سناریو های داستانی فصل هشتم را خوانده بودند اعم از سوفی ترنر تا جیسون موموآ،همگی بر اضافه شدن بیش از حد خشونت و البته صحنه های دلخراش و غم انگیز تأیید دارند که میتواند از همین حال بیانگر از میان رفتن برخی از کرکتر های اصلی در آینده باشد. هرچند که تا قبل از جداشدن خط داستانی مجموعه تلویزیونی با رمان های نغمه آتش هدف اصلی مجموعه تمرکز بر روی چندین شخصیت مختلف بود اما پس از فصل ششم این موضوع تا حدودی تغییر میکند و اصلیت سریال جان اسنو و دنریس تارگرین را محوریت قرار میدهد. اما سوالی که در این میان مطرح میشود این است که در صورت مرگ احتمالی دو شخصیت اصلی چه کسی میتواند جانشینی معقول‌تر برای تخت آهنین شود؟ و اینجاست که مجددا به سراغ به ظاهر حرامزاده رابرت یعنی گندری میرویم، شخصی که پس از یک غیبت طولانی مجددا در فصل هفتم سریال حضور یافت و احتمالات جدید و متفاوتی به همراه خود آورد.

قبل از هرچیز میدانیم که گندری به واسطه حرومزاده بودنش نه مشروعیتی قانونی و نه مقبولیتی قابل قبول نمیتواند داشته باشه. البته این موضوع تا زمانی ادامه پیدا میکند که جایگاه گندری تغییر نکند و احتمالی که درمورد رابطه خونی وی و سرسی لنیستر مطرح می‌شود کنار رود. به اوایل مجموعه بازمیگردیم، زمانی که به دستور جافری تمام حرامزاده هایی که احتمال میرود فرزند نامشروع رابرت باشند در پایتخت کشته میشدند گندری توانست با موفقیت از شهر بگریزد، در میان خصوصیات اخلاقی گندری شباهتی مثال زدنی به پدر خود رابرت دارد و این موضوع زمانی به اوج خود میرسد که وی از پتک به عنوان سلاح خود استفاده میکند. و از آنجایی که در دنیای خشن و متفاوت جورج آرآر مارتین هیچ کرکتری در جایگاهی ثابت قرار نمیگرد پس میتوان انتظار داشت در فصل هشتم سریال شاهد خیزشی بزرگ از این شخصیت باشیم. در صورتی میتوانیم یقینا گندری را حاکم بعدی وستروس بدانیم که دنریس تارگرین، شخصیتی که به شدت رویای فرمانروایی در سر دارد کشته شود و یا جان اسنو علاقه ای به تخت آهنین از خود بروز ندهد. هرچند از این موضوع نیز نمیتوان گذشت که با حضور پادشاه شب و لشگری که از راکون سیتی با خود آورده باید با شخصیت های زیادی خداحافظی کرد!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*