خانه > اخبار > اخبار سریال > به غیر از قسمت اول فصل هشتم، باقی قسمت‌های این فصل هشدار «محتوای بزرگسالان» را خواهند داشت

به غیر از قسمت اول فصل هشتم، باقی قسمت‌های این فصل هشدار «محتوای بزرگسالان» را خواهند داشت


دیروز خبری راجع به اعلام مدت زمان قسمت‌های فصل هشتم را که از سوی HBO اعلام شده بود به اطلاع شما رساندیم. این زمان‌بندی‌ها که از بر اساس جدول زمان‌بندی HBO بود اطلاعات دیگری هم دارد که با نگاه جزئی‌تر می‌توانیم به نکاتی دیگر راجع به فصل هشتم پی ببریم. فصل هشتم با قسمتی افتتاح می‌شود که درجه‌ی سنی TV-MA برای آن ثبت شده است. این درجه‌ی سنی برای سریالی که خشونت و صحنه‌های جنسی زیادی دارد عادی به نظر می‌رسد، اما چیزی که انتظار می‌رود، وجود هشدار «محتوای بزرگسالان» است که قسمت اول فصل هشتم این هشدار را ندارد.

از قسمت دوم تا قسمت ششم فصل هشتم این هشدار در ابتدای هر قسمت وجود خواهد داشت. پس می‌توان گفت قسمت آغازینِ فصل، حکم یک تمیزکاری برای شروع یک حمام خون سکسی را دارد! و انتظار می‌رود که این قسمت تمرکزش روی دیدار و رویارویی شخصیت‌ها با هم باشد.

اگر برای‌تان سوال ایجاد شده که هشدار «محتوای بزرگسالان» چه مواقعی استفاده می‌شود، باید بگوییم که این هشدار برای قسمت‌هایی استفاده می‌شود که در آن‌ها شاهد صحنه‌های خشونت‌آمیز و جنسی زیادی هستیم که دیدن آن‌ها برای کودکان مناسب نیست.
پس خانواده‌ها می‌توانند قسمت اول فصل هشتم را به صورت دسته‌جمعی ببینند اما بعد از آن و هنگام دیدن سایر قسمت‌های فصل آخر باید مراقب کودکان باشند.

۱ دیدگاه

  1. تو یه خبر خوندم جان و دنریس تو فصل هشت دیگه با هم رابطه ندارن

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*