خانه > اخبار > اخبار سریال > آیا قرار است کریستوفر هیویو در ویچر نقش‌آفرینی کند؟

آیا قرار است کریستوفر هیویو در ویچر نقش‌آفرینی کند؟

شایعاتی پخش شده مبنی بر این‌که ستاره‌ی بازی تاج و تخت، کریستوفر هیویو بازیگر نقش تورموند غول‌کش ممکن است در فصل دوم سریال ویچر بازی کند.

قبل از هر چیز لازم است مجدداً یادآوری کنیم که این تنها یک شایعه است و تا زمانی که خبر رسمی‌ای منتشر نشود نمی‌توان صحت آن را تایید کرد. اما به هر حال جدای از اینکه این خبر شایعه هست یا نه کریستوفر هیویو برای بازی در سریال ویچر، فارغ از نقشی که به او می‌دهند، انتخاب بسیار مناسبی است. از موهایش که شبیه موهای انسان‌های وحشی است بگیر تا رفتارهایش همه گواه آن است که هیویو برای هر سریال فانتزی حماسی‌ای مناسب است.

ریشه‌ی این شایعه به یک پست اینستاگرامی برمی‌گردد که در آن استیون سرجیک، کارگردان ویچر، فرستاده بود.

سرجیک در یکی از پست‌هایش که مرتبط با ویچر بود، هنری کویل (بازیگر نقش گرالت) و آنیا چالاترا (بازیگر نقش ینیفر) را تگ کرده بود. اما این‌ها تنها کسانی نبودند که تگ شدند و همانطور که خودتان هم حدس می‌زنید شخص سومی هم بود که در این عکس تگ شده بود و او کریستوفر هیویو بود.

موضوع جایی عجیب‌تر می‌شد که سرجیک پس از مدتی این پست را حذف کرد.

وقتی گروه هواداران ویچر بیشتر روی این مسئله تحقیق کردند، متوجه ارتباطاتی میان مدیر برنامه‌ی این بازیگر و اعضای تیم ویچر شدند. آن‌ها همچنین متوجه شدند که کریستوفر هیویو به تازگی سه پیچ مربوط به ویچر را فالو کرده. آیا ممکن است این موضوع تنها بخاطر علاقه‌ی او به سریال باشد؟

البته که نمی‌توان از این اطلاعات کم به نتیجه‌ای رسید. دلایل زیادی می‌توان آورد که چرا کریستوفر هیویو در آن پست تگ شده بود. اما اینکه او در یک پست مربوط به ویچر و در کنار بازیگران این سریال تگ می‌شود، دلیل کافی به هوادارانشان می‌دهد تا هیجان‌زده شوند.

شکی در این نیست که اگر هیویو به سریال ویچر بپیوندد فوق‌العاده می‌شود. شاید زمان زیادی تا پخش فصل دوم مانده باشد اما این می‌تواند یکی از دلایلی باشد که با هیجان بیشتری منتظر آمدن فصل دوم باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*