خانه > اخبار > نویسندگان سریال ارباب حلقه های آمازون مشخص شدند!

نویسندگان سریال ارباب حلقه های آمازون مشخص شدند!

گویا در تور خبری انجمن منتقدان تنها کیسی بلویس، رییس شبکه HBO، اظهار نظر نکرده و خبرهای جذاب دیگری هم در آنجا بوده است. سرپرست استودیوی آمازون یعنی جنیفر سلک، نیز تیم نویسندگی سریال اقتباسی ارباب حلقه ها را هم معرفی کرد.

جی دی پین و پاتریک مک کی، نویسندگان فیلم اکران نشده Star Terk 4 این سریال را خواهند نوشت!

سلک توضیح داد: «اقتباس از ارباب حلقه ها فرآیند تامل گرایانه ایه. جهان گسترده ایه. راههای خیلی زیادی برای پیشبرد این پروژه وجود داره و ممنون از شارون تال ایگادو، که افراد متفاوتی رو برای این پروژه معرفی کرد. زمان زیادی صرف صحبت در مورد ایده های متفاوت شد و خیلی خوشحالیم که مک کی و پین رو برای بخشی از توسعه و پیشبرد پروژه آوردیم.»

پین و مک‌کی در این کنفرانس حضور نداشتند اما هیجان خود را در مورد این کار نشان دادند: «جهانی غنی که جی.آر.آر تالکین اون رو خلق کرده، پر از عظمت، احساس، درایت و پیچیدگیه. ما واقعا از اینکه برای جان بخشی به قسمت جدیدی از اون داریم با آمازون همکاری میکنیم، هیجان زده‌ایم. درست مثل فرودو در بیرون از شایر و مسئولیت سنگینی که به دوش داره! این آغاز ماجراجویی یک زندگیه.»

سلک چیزی از خط داستانی این سریال لو نداد اما گفت که: «خط داستانی جدیدی پیرامون حلقه رو دنبال میکنه.»

گزارش شده که آمازون سرمایه گذاری زیادی بر روی سریال انجام داده و به دنبال بهره برداری طولانی از این سری است. سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلار برای پنج فصل!

ما هم بسیار مشتاق دیدن این سریال هستیم 🙂

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*