خانه > اخبار > اخبار سریال > سریال خاندان اژدها در استودیو تایتانیکِ بلفاست ساخته نمی‌شود

سریال خاندان اژدها در استودیو تایتانیکِ بلفاست ساخته نمی‌شود

برای حدود ده سال استودیو تایتانیک بلفاست در ایرلند شمالی، دفتر مرکزی سریال بازی تاج و تخت بود. خیلی از صحنه‌هایی که مربوط به لوکیشن خاصی نبودند در آنجا فیلمبرداری می‌شدند و این استودیو مقر اصلی تیم سازندگان سریال بود. حتی قسمت پایلوت اسپین‌آف لغوشدۀ سریال بازی تاج و تخت (ماه خونین) هم در همین استودیو فیلمبرداری شد. بیشتر از ده سال استودیو تایتانیک مترادف بازی تاج و تخت بود.

ولی از این به بعد نه!

به گزارش بلفاست تلگراف، HBO دیگر مستأجر این استودیوی مشهور نخواهد بود. آن‌ها نامه‌ای به مدیریت تایتانیک فرستاده‌اند و در آن گفته‌اند که دیگر به تجهیزات و امکانات استودیو تایتانیک احتیاجی ندارند.

این خبر برای ما کمی عجیب است. چون قبل از این همۀ خبرها به این موضوع اشاره داشتند که HBO از این استودیو برای پروژه‌های بعدی هم استفاده خواهد کرد. به‌خصوص پروژه‌هایی که در ارتباط با دنیای بازی تاج و تخت هستند. قسمت پایلوتِ اسپین‌آف لغو شدۀ بازی تاج و تخت که با نام‌های ماهِ خونین و شب طولانی شناخته می‌شد، در همین استودیو فیلمبرداری شد و انتظار می‌رفت همین اتفاق برای سریال خاندان اژدها (که ساخت آن تصویب شده) هم بیفتد.

ولی این طور نخواهد بود!

درواقع این اسپین‌آف که تمرکز آن روی خاندان تارگرین است، نه تنها استودیوهای بلفاست بلکه کلاً ایرلند شمالی را ترک می‌کند. ریچارد ویلیامز (مدیر اجرایی NI Screen) توضیح داد که این خبر در اوایل مرحلۀ پیش‌تولیدِ سریال خاندان اژدها به اطلاع آن‌ها رسانده شده که «ایرلند شمالی جایی نیست که بتواند آنچه که برای ساخت این اسپین‌آف لازم است را در اختیار آن‌ها بگذارد، از لوکیشن گرفته تا مراحل ساخت و موارد دیگر». البته ویلیامز فوراً به روابط «خیلی نزدیکشان» با HBO اشاره کرد و گفت که همکاری آن‌ها با HBO به روش‌های دیگری ادامه خواهد داشت و از این بابت نگران نیست.

طبق گزارش‌ها و شایعات مختلف، داستان سریال خاندان اژدها روی وقایع رقص اژدهایان تأکید دارد و به طور کلی در بخش‌های جنوبی وستروس و شاید حتی بخش‌هایی از اسوس می‌گذرد. بنابراین با توجه به نوع لوکیشن‌هایی که HBO ممکن است برای این سریال به دنبالشان باشد، منطقی است که این سریال درمناطق گرم‌تر و سرسبزتری از ایرلند شمالی ساخته شود.

اگر آن‌ها به دنبال اقلیم‌های جنوبی هستند، می‌توانند به کرواسی یا جنوب اسپانیا برگردند که بخش‌هایی از سریال بازی تاج و تخت هم در همین مناطق فیلمبرداری شد. صحنه‌هایی از مقر پادشاهی، مرین و براووس در کرواسی و صحنه‌هایی از دورن، براووس، مقر پادشاهی، هایگاردن در جنوب اسپانیا می‌گذشت. این‌بار می‌توانند این مکان‌ها را مقر اصلیِ سریال قرار بدهند. .ولی اگر سازندگان سریال ترجیح بدهند در یک کشور انگلیسی زبان مستقر شوند، می‌توانند به استرالیا بروند که صنعت سینمای پیشرفته‌ای هم دارد. یا اینکه می‌توانند در کشور خودشان بمانند و به دنبال مقر اصلی‌شان در کالیفرنیا باشند.

در حال حاضر همۀ این‌ها حدس و گمان است. در صورت انتشار خبرهای دیگری در مورد محل فیلمبرداری سریال خاندان اژدها شما را مطلع خواهیم کرد.

به نظر شما خاندان اژدها در کدام کشور فیلمبرداری می‌شود؟

۳ دیدگاه

  1. کی دوباره پادکست درست میکنین؟

  2. واقعا خیلی دنبال این میگشتم خوب شد گذاشتید اگر منم بخوام توی سایت زیر بزارم باید منبعش رو بزنم یعنی باید سایت شمارو به عنوان منبع بزنم ؟
    http://medimusic.ir/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*