خانه > اخبار > اخبار سریال > جرج آر. آر. مارتین توضیحات دیگری در خصوص قدرت ملیساندر ارائه داد.

جرج آر. آر. مارتین توضیحات دیگری در خصوص قدرت ملیساندر ارائه داد.

ملیساندر به وضوح دارای قدرت بود اما چه موقع واقعی بود و کی تنها یک نمایش نور اجرا می‌کرد؟ جرج آر. آر. مارتین به این موضوع پرداخت.

ملیساندر همیشه یک شخصیت مرموز بود چه درون سریال و چه در کتاب‌های ترانه یخ و آتش و همچنین تنها شخصیتی که دارای قدرت‌های جادویی، که البته همیشه کارساز نبودند.
به نظر می‌رسد که ملیساندر شرین را برای هیچ سوزاند و در مقابل همسر استنیس یعنی سلیس هم پذیرفت که بسیاری از کارهایی که انجام داده تنها یک نمایش بود تا مردم او را باور داشته باشند که بتواند آن‌ها را رهبری کند.
و گاهی به نظر می‌رسید اقدامات ملیساندر بین جادو و مانور سیاسی هوشمندانه گره می‌خورد برای مثال در صحنه‌ای که ملیساندر از زالوها اسفاده می‌کرد تا خون گندری را تخلیه کند و سپس استنیس را مجبور به پرتاب زالوها به درون آتش و نام بردن هر سه پادشاهی که سعی در ربودن پادشاهی از او را داشتند کرد.


یعنی بـِیلون گریجوی، راب استارک و جافری براتیون در همین حین هر سه اندکی بعد جان خود را از دست دادند. آیا کار زالو ها بود؟

جرج آر. آر. مارتین در کتاب جدیدِ جیمز هیبرد اشاره کرد:

ملیساندر می‌خواست که همه فکر کنند مرگ‌ها به خاطر جادوی خودش به واسطه‌ی زالوها بود اما توضیح دیگری در این مورد مطرح است که ملیساندر توانایی دیدن آینده را از طریق شعله‌های آتش داشت و همین موضوع باعث شده بود که از مرگ آن سه با خبر شود و از این اتفاق‌ها به نفع خود استفاده کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*