خانه > مقالات > شایعه ای عجیب و یکسان در مورد سه زن قدرتمند

شایعه ای عجیب و یکسان در مورد سه زن قدرتمند

جالب است بدانید در تاریخ وستروس شایعه ای یکسان در مورد دو تن از زنان قدرتمند وجود دارد که دشمنانشان این شایعه را برای تخریب آن ها ساخته‌اند و آن رابطه‌ی جنسی با اسب است. مردانی که زنان قدرتمند را با توسل به داستان های زن ستیزانه و ناپسند تخریب می‌کنند و آن‌ها را از نظر جنسی فاسد نشان دهند، فقط به این دلیل که نتوانسته‌اند آن‌ها را شکست دهند.

دشمنان پرنسس مریا مارتل برای او که سال ها دورن را در برابر اگان فاتح و خواهرانش متحد نگه داشته بود و بر خلاف پادشاهان دیگر در برابر آنان سر تسلیم فرود نیاورده بود شایعه کرده بودند که او در حال رابطه‌ی جنسی با یک نریان مرده است.

در طول محاصره‌ی آستاپور توسط یونکایی‌ها، یونکایی‌ها در مورد ملکه دنریس تارگرین می‌گویند که او با دوتراکی‌ها همراه بوده و به اینکه با اسب‌های نر بخوابد عادت کرده است.

جالب است بدانید در تاریخ حقیقی نیز شایعه‌ی همبستری با اسب در مورد یکی از زنان قدرتمند وجود دارد و او کاترین دوم ملقب به کاترین بزرگ، امپراتریس روسیه است که تحت حکومت او، روسیه سرانجام خود را در بین قدرت‌های پیشرو جهانی تثبیت کند. سال‌ها پس از مرگ او  مورخی لهستانی شایعه کرد کاترین بزرگ هنگامی که تلاش داشت با اسب خود رابطه‌ی جنسی برقرار کند به دلیل رم کردن اسب و ضربه به سرش کشته شد. این افسانه برای نخستین بار در بین مردمان طبقه بالا و ثروتمند فرانسه شکل گرفت و امروزه در غرب شناخته شده‌است.

۱ دیدگاه

  1. کاترین به گواهی تاریخ چنان زندگی ننگین و کثیفی داشته که حتی اگر واقعا زیر اسب یا خر هم سقط شده باشه کوچکترین تفاوتی در ماهیت پلیدش ایجاد نمیکنه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*